rizeni lcd

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Srpen 29 16:44:12 CEST 2006

Dobry den,

hmm, tak to potom tazko. Ak nieje iba jedna spolocna elektroda, ale
styri, tak treba generovat napätia na vystupoch 0, 1/3 Vcc, 2/3 Vcc a
Vcc a to bez pomocneho hardware nepojde.
Minimalne hardvare su tri odpory ale treba dve nohy na segment. Pri 24
vyvodoch treba teda 48 noziciek, a to uz sa tam rovno da pouzit ten
ATmega169.

Richard Kaliciak