RE: Trochu OT: Integralni helma s ventilatorem.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Srpen 29 15:07:07 CEST 2006

Priznam se, ze mne to nenapadlo pri jizde na motorce
ale pri sekani travniku motorovou kosou, kdy jsem si
na ochranu obliceje misto stitu vzal starou helmu (ono neni
nic prijemneho kdyz ta kosa rozseka padavku a ta lita vsude mozne).

Tam by asi to snizeni pevnosti moc nevadilo.