OT: Jaky mobil s fotakem

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Srpen 29 09:15:59 CEST 2006

Eurotel na prodejnach nema odborniky - prodejci odkazuji na telefonni
centrum.
Kdyz jsem se ptal v nekolika obchodech na mobil s velkou vydrzi nebo aspon
vetsi akupack tak se me dost podezrele divali - asi se dnes mobily kupuji
jen podle vzhledu+slibovane funkce  a ne podle toho co umi.
Co se tyce vydrze, tak to resi nahradni baterka. Ale je to tragedie, mobily
s barevnym displejem tak 1-2dny. Aspon co sleduji zname a jejich mobily.
Tedy na tydenni vylet bez proudu potrebuji 7 akumulatoru... Kdo to ma tahat?
Nehlede na hromadu penez.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 29, 2006 8:24 AM
Subject: Re: OT: Jaky mobil s fotakem

;-)

No jak jsem psal, když to bude zároveň PC-shop, tak máte šanci, že tam
bude i někdo, kdo rozumí, co po něm chcete (synchronizace s PC,
ukázkový fotky atd...).

Stejně tak třeba např. velká prodejna Eurotelu (no dneska už to není
Eurotel), kde si můžete koupit i CDMA modemy a objednat datové služby
atd. - tam by taky mohli být odborníci.

P.K.