Jaky mobil s fotakem

LuKas hradlo@atlas.cz
Úterý Srpen 29 08:57:02 CEST 2006

> V recenzich neni vse psano.
> Da se dnesni fotomobil pouzit na technickou dokumentaci? Mam
> na mysli modely s 2Mpx. Napriklad na foceni DPS (spionaz na
> vystave...), na stavbe, pri montazi a podobne.... Je na fotce
> neco poznat?

Muzu mluvit za K750i. Fotak je vyborny - foti velmi dobře, zvlast makro je
skvele (diky prisvetlovaci LEDce), ale na profi dokumentaci to porad není.
Fotit na vystave není problem, ale spis takove obecne fotky nebo makra
nejakych produktu - to budete asi spokojeny, ale rozhodne ne na "spionaz"
:-) Na to preci jen musite mit mnohem lepsi fotak a ani obyc kompakt by
nesel pouzit.

> Funguji v dnesnich mobilech zakladni funkce jako je
> vyhledavani v kontaktech podle poznamek a jinych detailu,

Ne. Vyhledavani podle cisla bot nefunguje...

> synchronizace s PC

S Outlookem bez problémů...

> a ukladani dat na kartu sifrovane? Loni

:-) To opravdu ne - ukazte mi mobil, který to umi. Něco takoveho bych
ocekaval jen s nejakym samodomo softem do Linuxoveho mobilu.

> jsem zkousel mobily od kamaradu, s nekolika softy a
> synchronizace fungovala castecne -neumi nahrat e-maily do
> mobilu a tel.
> cisla do Outloku.

E-maily jsem synchronizovat nezkousel, ale kontakty bez problemu. Jinak
e-mailovy klient je pouzitelny, ale denne bych ho pouzivat nechtel. Na
dovolene je to dobra věc.

> Da se koupit (i neznackovy) vetsi aku blok? Chtel bych vydrz
> aspon jako ma 6310i (7-10dni).

Novy aku nevim. 750i vydrzi bez problemu tak 5 dnu a když si date zalezet
tak tyden. I když netvrdim, ze nejde vyplacat za dva dny, když na tom porad
mate pustenou Javu.

> Michal Gregor

BTW: Mam dojem, ze od mobilu ocekavate totez co od PC. To opravdu hned tak
nebude. Třeba e-maily na tak malem displeji provozovat komfortne nepujdou
asi nikdy.

LuKas