RE: [AD] -- skladove zasoby - RE: ZIF DIL8 či DIL14

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Úterý Srpen 29 08:56:48 CEST 2006

Zajímave, ale na uvedených odkazech jsou u ZIF patic úplně jiné ceny.
A.

-----Original Message-----
From: Jan Galuszka [mailto:konference@ei.cz]
Sent: Monday, August 28, 2006 10:24 PM
To: 'HW-news'
Subject: [AD] -- skladove zasoby - RE: ZIF DIL8 či DIL14

Tato diskuse me donutila projit sklad a udelat inventurku v ZIF
paticich.

Mam zde nekolik redukci a modulku od programatoru ELNEC, ktere se jiz
malo prodavaji, lezi mi na sklade a da se z toho vytahnout ty ZIF patice
DIL

Takze ty modulky:

Y51/DIL  .. DIL40 (pro uzke i siroke IO) .. 150 Kc + dph / ks

X48  .. DIL40 (pro uzke i siroke IO) .. 150 Kc + dph / ks

X51  .. DIL40 (pro uzke i siroke IO)  .. 2 kusy .. 150 Kc + dph / ks

modul 040   .. DIL40 (pouze pro siroke IO) .. 100 Kc + dph / ks

GAL modul .. DIL24 pouze uzke IO ... 2 kusy .. 100 Kc + dph / ks

PIC modul .. DIL24 pro uzke i siroke IO .. 2 kusy .. 100 Kc + dph / ks

pak zde mam ZIF patice:

3M DIL40 pro uzke i siroke IO  .. 2ks .. 150 Kc + dph / ks

TEXTOOL DIL40 pouze pro siroke IO www.ei.cz/95 .. 7ks .. 80 Kc + dph /
ks

a ceske TX7855403 .. viz www.ei.cz/96 .. 16ks .. 80 Kc + dph / ks

S pozdravem