Kondik pred mustek

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Úterý Srpen 29 08:47:34 CEST 2006

Ok, zpresnim - je to robot na soutez ve stromovce
Mustek je tenhle jednoduchy:
http://www.micer.wz.cz/clanky/c007/regser.html
s pridanymi transily, fotka je tady:
http://blog.krezac.net/bblog/pictures/ab0aca6f90a78aeab32e403cf9055d3e.jpg
http://blog.krezac.net/bblog/pictures/e3ba25a90ba366c250eba6f53696de2d.jpg

Napajeni autobaterie, motory 24V-250W, na polovicnim napeti (i tak to
jezdi pekelne rychle)
Kondik je tam ted maly na strane baterie, na strane motoru zadny,
FELaci rekli, ze bych na stranu baterie mel pridat aby nevyzarovaly
privodni kabely, ale uz nerekli kolik (resp. me nejak nenapadlo se
zeptat :)
V GESu jsem nasel nejvetsi low-esr 470u, ale nevim, jestli to staci
nebo mam dat paralelne

PWM je cca 1kHz, generovana AtMega8, takze hrany by mohly byt celkem
strme, osciloskop mi ted zrovna kravne, takze se nepodivam

KR