OT: Jaky mobil s fotakem

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Srpen 29 07:56:30 CEST 2006

Kolega z práce má Sony-Ericsson K750i (myslím), a ten foťák si docela
pochvaluje, na to, že je to jen mobil. Má to navíc i nějakou LEDku na
svícení - jednak funguje jako svítilna a druhak supluje funkci blesku.
Jinak asi není nic jednoduššího než zajít do kamennýho obchodu a
nechat si mobil ukázat a na těch pár věcí se zeptat. Pokud to bude
zároveň PC-shop, tak by mohli vědět i jak to je s tou synchronizací s
PC, případně by to mohli rovnou vyzkoušet.

P.K.