ZIF DIL8 či DIL14

Pondělí Srpen 28 21:31:50 CEST 2006

Ale to je přeci rozdíl. Jednak jehličky se dají koupit zcela běžně a
stojí pár šupů. Jenže já nevěděla že ta malá ZIFka stojí tolik moc. A
navíc někdy je problém do škatulky narvat takové monstrum. Asi tam dám
normální paticu a čas od času ji vyměním ...

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!