Jak ochranit tel. linku (modem) proti prepeti

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pondělí Srpen 28 18:46:47 CEST 2006

No a ještě doplním.
Jiskřiště jsem vypustil, snad je mají spolu s pojistkou v sérii telekomáci v nejbližším úráku. A usnadním vám výběr transilu, s katalogu GM bych dal 2 bzw06-48b56 do série.
Jinak ST vyrábí řadu součástek přímo šitých pro telekomunikace kde garantují že neovlivní provoz na lince, vhodnější než transil by byl trisil, ale tohle asi běžně nekoupíte.
Lubor