kde sehnat LM321 , LM...

GT5 gt5@seznam.cz
Pondělí Srpen 28 17:00:30 CEST 2006

Ok. K tomu jsem dosel taky ze LM321 je single version of LM324. Problem
je v tom ze ve schematu je pouzito pouzdro LM321 se 8 vyvody, z nichz
kazdy ma svoji funkci. Patrne nejaka kompenzace nebo neco takoveho. Coz
jiste pri praci s termoclanky bude velice potreba.
Proto obycejny 3-vyvodovy operacni zesilovac (+2 napajeci vyvody)
nevyhovi.  Na netu jsem nasel LM321 ale jen v orezane verzi, s 5 vyvody
(SOT23-5). Ta taky nevyhovi. Muzete se presvedcit i v schematu-priloze.

LM308 tam plni roli precizniho , low drift a low offset zesilovace.
Napada me nahrada treba OP07. Ale je mozne ze se cele zapojeni rozhodi -
protoze ty kondenzatory 50 a 100pF jsou tam kvuli kompenzaci.

LM113 ... za co jde nahradit?

Premyslim i o obvodu XTR101 , ale ten nevim kde sehnat.

Diky,
LP.

 28.8.2006, 15:09:24

LM321 single version of LM324 -> dvojita verze LM358
LM308 je dost historicka zalezitost, urcite jde nahradit necim
soucastnym
LM113 i zde to jde nahradit, nebo GES na obj. 20ks

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz