Jak ochranit tel. linku (modem) proti prepeti

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pondělí Srpen 28 16:47:01 CEST 2006

Myslím že to můžete vyrobit sám, běžná je trojkombinace
vzduchové jiskřiště, telekomácká doutnavka, takový bílý váleček, zápalné napětí 250V a transil.
A tu trojkombinaci zapojit 2krát na a i b drát telefoní linky proti zemi v domě.
Lubor