51 a ethernet

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Pondělí Srpen 28 16:35:42 CEST 2006

zdravim,
do tohto som sa este nevrtal tak skuste poradit prosim

mame zariadenie s klonom 51, ten procesor tam akurat dohliada na
somariny, nerobi nic zmysluplne. teraz si zakaznici praju mat k tomu
vzdialeny pristup (osobne predpokladam ze len na citanie), sefi zase
nechcu prejs od 51 na iny procesor.
ake je najlepsie riesenie ? najlepsie je ako vzdy male, lacne,
spolahlive... ;-)
dobre tipojem ze prevodnik 232-tcp/ip je to prave orechove ?
ci existuje nejaky samostatny chip ? ci naprogramovatelny uP ?

nabehol som na stranky hw.cz, ale ide mi to strrrrasne pomaly, este
vidim len nazvy...

vdaka,p. rosko