Eagle 4.16

Vladimir Loula quattro@haje.cz
Pondělí Srpen 28 09:28:18 CEST 2006

Dobry den,
ja pouzivam nasledujici postup :
1; vytisknu DPS na klasicky papir
2; vystrihnu z pauzaku (nebo folie) obrys DPS + 1cm na kazne strane (napr. DPS
ma 50x30mm tak vystrihnu 70x50mm)
3; nalepim folii pomoci "lepiku" (takove ty samolepici stitky co se pouzivaji
pro EAN, ci na poste maji "lepik" doporucene atd...) na DPS tak aby prekryla
vytisteny motiv... (pozor lepeni musi byt mimo motiv a asi tak 3mm pred tim
motivem, dale lepeni musi byt na zacatku tisku - tak aby papir jakoby tahnul
folii)
4; dam do tiskarny a prozenu znovu tiskem

zatim se mi nestalo aby se "lepik" odlepil nebo zustal v tiskarne

Vlada
http://quattro.haje.cz

On Mon, 28 Aug 2006 08:52:55 +0200, Marek Sembol wrote
> Ja to delam nasledovne:
> 1) Vytvorim si novy board (bez schematu). Na nem si nakrestim
> dimension jak potrebuju (treba tu A4)
> 2) v navrzene desce zapnu vsechny vrstvy, vse oznacim, dam cut
> (nebojte se, ono to odpovida funkci copy, nic nezmizi)
> 3) prepnu se do "nove" desky, dam paste. Umistim motiv kam potrebuju
> 4) Pokracuju bodem 2 dokud mam schemata a misto na desce:)
> Marek

která má formát A4.  Aby to bylo ekonomické, musí těch DPS být povíc a problém
je, jak to mám provést. Mohl by mi někdo poradit?