externi disk

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Srpen 28 09:05:47 CEST 2006

Pokud je soft spravne napsany bez zadnych zkratek, s podporou unicode,
ktera jiz prisla s Windows NT, tak s diakritikou nemuze mit zadne
problemy. Kdyz to holt softwarova firma odflinkne (pro usetreni casu
vyvoje) a jaksi po x letech nepochopila, ze to nejaky standart jako
unicode je, tak je to jejich problem a poohlednul bych se po necem
jinem... Jinak mam zkusenost ze vytraver soubory bez diakritky uzivatele
proste nenaucite. Take je blbost je v dnesni dobe omezovat formatem 8.3,
neb se vracime o x let zpet, ze a kdo se v souborech pak ma vyznat...
Smula je, kdyz uzivatel vytvari nazvy souboru a adresaru nekonecne
delky, protoze opet nektere softy odmitaji zalohovat soubory, jejichz
cesta je delsi nez 255 znaku.