Typy rezistoru

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Srpen 27 12:55:58 CEST 2006

ja by som asi isiel do wikipedie a pozrel si
http://en.wikipedia.org/wiki/Resistor. Byva tam vzdy plno liniek, takze
ked si chvilku poklikas tak sa dozvies aj to co si nezapamatas :-)
Som si minule pozeral ako funguje prudovy motor a stravil som pri
klikani asi 3 hodiny :-)
b.

p.s. toto mi pripomenulo ze som mal Jakubovi Serychovi urobit fotky
niektorych nasich trochu 'prerostlych' rezistorov/kondenzatorov/cievok
do jeho clanku vo wikipedii... Popracujem na tom