Vikend: Rekonstrukcia rozvodov v starsom dome

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Srpen 26 17:43:30 CEST 2006

 26.8.2006, 17:29:30

Jo mate pravdu, takle to byt muze. Tu poznamku jsem mel dat o odstavec
vyse, nebot to co popisujete neni TNC ale nejake xxS, tj. ochrany
vodic je oddelen od vodicu pracovnich.

Pripojovaci podminky jsem z E-ON/JME stahoval pred cca 2 mesici, stale
tam byly a stale platily. Jen je to jak jsem psal "dulni cinost", E-ON
se k nim moc nehlasi protoze v tom pdf-ku jeste nestacily predelat
loga. :)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz