problem s novy rozvodem

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 25 20:40:06 CEST 2006

> Diky za tip!! - totez si myslim take, protoze nulovaci svorkovnice PE-N v

Nemate zac.

> rozvodnicich, u tech jsem omdlyval - nektere draty sly rukou vytahnout a
> kdybych vypravel, co je tu mozne take namerit v situacich, kdy je shozeny
> jistic, leckdo by neveril :)

Predpokladam, ze uz jste je vsechny dotahl a problem je tam stale.

> Mimochodem - je problem nebo prohresek proti cemusi paralelne vest dva
> kabely 5 x 6, misto jednoho 5 x 10???

No nejsem profesional ale jen (z vlastniho zajmu) pouceny amater a zivi
me o neco nizsi napeti a proudy. Nicmene pri rozlozeni na vice vodicu by
v pripade preruseni jednoho doslo k pretizeni druheho. Vim, ze se u
velkych pruzeru toto rozdeleni pouziva ale nevim jak je to provedenim a
jistenim.

Pavel