problem s novy rozvodem

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Pátek Srpen 25 19:30:07 CEST 2006

Asi bych pouzil podobnou metodu s flexou, respektive s nejakym
el. peckem o 3kW. A merit v jednotlivych svorkovnicich ubytky.
Zkontrolovat propojeni N a PE.
Pri nesymetricke 1-f zatezi zkontrolovat velikost napeti na N.
Bud k tomu pouzit odnekud dovedenou 'zem', nebo si ze 3odporu
vyrobit umely N. Pro multimetr s 10MOhmovym vstupem to staci.
A projit celou trasu znova.

>Sice netvrdim, ze to Cu 6 na 20metru neutahne ale mam dojem, ze se pro
>podobne podminky doporucuje Cu 10.

Nikoli doporucuje, ale je minimalne povinna.
Pro 6 prurez je prirazeno jisteni  max. 43A, pro 10 to je 60A.
Bylo psano 20m + 15m +15m + podruzne rozvody v 2.5-ce.
Na tu 6-ku pri tech metrech se mi to zda trosku moc.

JURP