problem s novy rozvodem

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 25 18:40:12 CEST 2006

Nojo hledat duchy je vzdy zabava ;)

Ja bych zkusil hledat pomoci zarovky pripojene na privodni mista. Na
konci rozvodu zapojit treba tu flexu a nechat ji nejakym pomocnikem
podle pokynu zapinat a vypinat, pripadne totez s kompresorem ale otazka
jak se mu bude toto "cvakani" libit. Sam bych pripojil zarovku na jeden
konec (treba zacal v trafostanici) a sledoval jestli pohasne pri zapnuti
spotrebice. Pokud nepohasne, je chyba nekde blize ke spotrebici. Takto
by melo jit priblizne lokalizovat misto zavady. Mozna pri pripojovani
zarovky rovnou najdete ten nedotazeny spoj...
Pokud na flexu, ktera je (pravdepodobne) 1fazova, pohasinaji vsechna
svetla na vsech fazich (za predpokladu, ze mate svetla na vice fazich)
tipoval bych problem na spatne utazeny (nebo zapojeny) N. Predpokladam
totiz, ze kdyz mate privod 5Jx6 tak mate rozdeleni PE a N uz v
trafostanici a celou instalaci mate TNS.

> Netvrdte mi, ze 5 x sestka neutahne deset zarivek (a 58 W), jeden
> kompresor a par dalsich spotrebicu (odhadem v prumeru tak 2 kW)...
> tomu proste neverim...

Sice netvrdim, ze to Cu 6 na 20metru neutahne ale mam dojem, ze se pro
podobne podminky doporucuje Cu 10.

Pavel