dodavatel na klasiku

David Kucera david@cybertex.cz
Pátek Srpen 25 11:10:51 CEST 2006

kdyz se vezme 250 000 kusu tak 0,0279 kc
s Ecom mam take dobre zkusenosti pokud kondik tak jedine nippon a
nipponu beru taky desetitisice
ale odpory jsem nikde takove mnozstvi jeste nebral, a dle nekterych melo
mit gm dobre ceny, ze tomu tak asi neni uz jsem poznal
klasiku jsem vzdy bral od toho kdo osazoval desky

co se desky na arm 9 presneji atmel at91sam9261 tyka tak jsem nabidl pro
lidi co staveji roboty 10 desek ZDARMA, vzhledem k tomu ze k tomu neni
navod atd. tak jsem psal mozny osobni odber
do dnesniho dne se zastavil jen jeden clovek, pred tydnem mu kolega
zasilal verzi IAR co k tomu davame z podporou vyse uvedeneho procesoru
pokud mate na mysli ze jsem slibil ze tam do mesice navod dodelam, tak
to se zatim nedotahlo do konce
mam 6 stranek z planovanych 15 :-( , priznavam ze jsem hucel do toho kdo
uz dostal desku at mi s tim pomuze ale neuspel jsem
kazdemu asi dojde proc jsem daval desky zdarma, dostanes desku pomuzes z
manualem, nebo aspon mohl bys :-)
schema (orcad), gerber atd. klidne zaslu jedna se o standartni zapojeni
sdram 64/128M,seriova flash, vyvedeni usb jak device tak i host,CF,bus atd.
v prodeji bude ale termin vam nereknu, nejedne se o stezejni cinnost a
podle toho se tomu take venuji
takze zatim deska nebo i samotny cpu (lfbga217)

David Kucera