Mikrovlnka GS

aze azehw@volny.cz
Pátek Srpen 25 09:47:27 CEST 2006

Trochu se to vyjasnuje, nasel jsem datasheet magnetronu 2M214
http://www.hkindustry.co.kr/Catalog/LG/IM_CA_2M214_1.jpg
takze ta 0 ohmu je asi OK (zhaveni 3,3V/10A) ale mezi katodou a anodou 120
Ohmu se mi nelibi. Asi to vicko kuchnu....
AZE

----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, August 25, 2006 9:39 AM
Subject: Re: Mikrovlnka GS

Nikdo neporadi? Mezi vyvody magnetronu a zemi je 120 Ohmu. Vygoogloval jsem
jen odkazy na nejaka CD se servisnimi manualy, napriklad
http://www.manualzone.com/static/Crawlersffc7.html  nebo
http://getmanual.ru/all.html coz je mi nanic. Nekam jsem si ulozil schema
jine mikrovlnky a samozrejme jak to chodi nemuzu to najit. Nemate nejaky
link na schema zapojeni magnetronu v mikrovlnce? Ne prosim odkaz typu
"Magnetron dokáže vytvořit elektromagnetické vlny s průměrnou délkou 12 cm o
kmitočtu 2450 ?s - tedy velmi krátké a rychlé vlny" :))
AZE