RE: Vyřešeno: Skype + normální telefon

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Čtvrtek Srpen 24 10:45:22 CEST 2006

Ja tady pouzivam na IP telefonii asterisk + hw ip founy
Do asterisku mi vede E1 a ted budujeme pobocky kde to jde
Idealni nasazeni voip je ve firmach ktery jsou roztahany nejlepe po cele evrope jako je nase
Ted budu resit jednu pobocku v norsku kde je pozadavek aby telefon tam byl zachovan ale sloucen s voip a jeste se dala zneuzit lokalni linka
Na to se dobre hodi sipura ktera ma 3 rozhrani - SIP voip rozhrani pro asterisk ustrednu, PSTN rozhrani do tamejsiho telecomu, bezna telefoni linka pro jejich telefon, jde tam pekne resit routovani hovoru takze neni problem od nas jim zavolat na telefon po sipu
Od mas zavolat tamejsi urady a kdeco za mistni volani, od nich se dovolat mistne po jejich telecomu od nich volat sem

Navic ten sip umoznuje prenaset mnohem vic informaci jak po tom protokolu tak po tech analogovejch dratech coz jsem jeste u telecomu nevidel
Treba identifikace volajiciho na analogove lince a tak

Krom jineho hw sipove telefony misto vyzvaneni umeji rict ze vola clovek x y z atd....
Docela vychytavky na to ze to je software zadarmo (asterisk) moc se nehrabe na nasi ustrednu za 500 000

A to jsem nezminil IVR sluzby hlasovy schranky faxy mailovy posilani zaznamu sbirani informaci z IVR a posilani mailem a buhvi co
Je to postaveno spise jako jakejsi nezavislej programovaci jazyk nez jako ustredna

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Thursday, August 24, 2006 10:34 AM
To: HW-news
Subject: Re: Vyřešeno: Skype + normální telefon

Nic neni zadarmo... to uz mate lepsi klasicke VoIP kde dostanete i Telecomacky tel. cislo a volate po CR kolem 1.5Kc/minutu (nekde dokonce i se sekundovou tarifikaci). K tomu vam pak staci router s VoIP branou (tel. zasuvka, kam pripojite obyc. telefonni pristroj). Router zere nula nic a tech par stovek co date za Skype (resp. za proud pro PC + pocatecni naklady) se to vyrovna, tedy pokud telefon pouzivate na vyrizeni nutnych veci a ne na vykecavani se...