Vyřešeno: Skype + normální telefon

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Srpen 24 10:33:43 CEST 2006

Nic neni zadarmo... to uz mate lepsi klasicke VoIP kde dostanete i
Telecomacky tel. cislo a volate po CR kolem 1.5Kc/minutu (nekde dokonce
i se sekundovou tarifikaci). K tomu vam pak staci router s VoIP branou
(tel. zasuvka, kam pripojite obyc. telefonni pristroj). Router zere nula
nic a tech par stovek co date za Skype (resp. za proud pro PC +
pocatecni naklady) se to vyrovna, tedy pokud telefon pouzivate na
vyrizeni nutnych veci a ne na vykecavani se...