vyhledani/nastaveni cisla com_portu u prevodniku USB/RS232 pod wXP ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Srpen 24 08:44:43 CEST 2006

dobry den.
potreboval bych nejak z registru(wXP) zjistit cislo com_portu u
usb/rs232,485 prevodniku(mam jich nekolik).
potrebne udaje najdu ve spravci zarizeni + pravym mysakem + vlastnosti a
polozka "umisteni"(nazev prevodniku) + nejhornejsi radka na konci v
zavorce(COM X).
kdyz hledam regeditem ten nazev, tak nikde nevidim souvislost s cislem
portu a naopak. ty wokna to nejak poskladaj, ale podle ceho ?
doufam ze jsem to alespon castecne nastinil o co mi jde. potrebuji
automatickou konfiguraci(nastaveni cisla com_portu)  v delphi.
tomik.