Staly proud z autobaterie

GT5 gt5@seznam.cz
Středa Srpen 23 20:57:12 CEST 2006


Diky za zaslani materialu. Patrne bude dobre kdyz hranici stanovim na 5mA.

LP.


-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: SHA1

GT5 napsal(a):

>> 
>> Netusil jsem ze baterie ma pri -16°C kapacitu 10-15Ah. To je nejak 
>> malo,ne? Dle zkusenosti bych rekl ze miva vic, tak tu polovinu (22-25Ah).
>> Potom by me zajimalo kolik muze mit pri -28°C , tj. pri teto teplote se 
>> mi podarilo auto take natocit.
>> 
>  
>

Musite pocitat s tim, ze baterie se v aute nabiji jen na uroven
plynovaciho napeti (a to v lepsim pripade - rozhodne to neni pripad
starsich skodovek az do felicie vcetne, kde se nabiji o dost mene -
novejsi typy nevim) a to je samo o sobe jen cca 75% maximalniho nabiti.

Jinak zavislost kapacity a okolni teploty je pro teploty pod -10st dost
tragicka. Nemuzu ten graf najit.  :-( 

Jen osobni zkusenost - felicie s tovarnim alarmem, origo hodiny a radio.
Dohromady to zere asi 20mA. Po tydnu mrazu -15stC 100% nenastartuji -
chodim kazde dva dni to natocit a necham 15minut bezet. A to se o
baterie staram - bezne mi vydrzi 6 let.

- --
RadekCX - http://www.cncnet.info
-----BEGIN PGP SIGNATURE-----
Version: GnuPG v1.4.5 (MingW32)
Comment: Using GnuPG with Mozilla - http://enigmail.mozdev.org

iD8DBQFE7Bzr0Kr+Mq3tHooRAoWmAJ0YiRdCLe1DM7NOK/xgY4dkCtcWOgCfUjL8
Jt6EzI+AAsL0on+84s1KjvI=
=iWjU
-----END PGP SIGNATURE-----






Další informace o konferenci Hw-list