Vadne elektrolyty

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Srpen 23 17:18:53 CEST 2006

Zdarvim,
muze to byt - nekvalitni kondenzator, prilis vysoka provozni teplota,
nevhodny typ kondenzatoru (napr. obycejny C ve spinanem zdroji misto
LOW-ESR typu), prekroceni povoleneho napeti, prepolovany kondenzator
(tam ale obvykle nasleduje do par minut exploze)... Doporucuji
kondezatory vymenit za nove, LOW-ESR na 105stupnu. Docela se mi
osvedcili ty HTcka z GESu...

JDrozd