Re: Zkusenosti s PPL Bylo:Re: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Srpen 23 14:38:16 CEST 2006


Poslal bych mejlem stížnost 1) na nějakýho šéfa PPL 2) na nějakýho
šéfa zastoupení Benq-Siemens. Možná to k ničemu nebude, ale co kdyby a
ten mejl nic nestojí.

P.K.

2006/8/23, Landa Martin <Martin.Landa@pvt.cz>:
> Takže druhý pokus o doručení, který jsem si musel sám vyžádat již s menšími komplikacemi proběhl úspěšně. Ráno asi v 5:30 mi volal na služební mobil(toto číslo jsem jim dal protože jiné jsem v ten moment neměl), že mi doručí ten balík a že si ho vyzvednu které mi určí. Na to jsem mu řekl, že mi balík doručí na adresu co má uvedenou na balíku a že nehodlám lítat někde po městě. Udělal jsem jediný ústupek, že mě může prozvonit na mobil, a já si pro balík zajdu na ulici. Jenže když přijel s balíkem, tak mi opět nevolal na služební mobil, ale na ten co vezl v krabici a kupodivu se nedovolal. Holt musel jít a osobně (tak jak se to má) zazvonit na můj zvonek. Byl pěkně nasranej a drážkoval :-).
>
> Co mi na celém případě vadilo:
> 1. Servis se snažil celou věc ohledně vyřízení reklamace s (ne)doručením přes PPL hodit na mě i když zákazníkem firmy PPL bal servis a ne já
> 2. PPL se snažilo padělat můj podpis a tvrdit, že mi byl balík doručen
> 3. PPL s balíkem, který není dobírkový vůbec nejezdí k adresátovi a nutí telefonicky adresáta aby si balík vyzvedl někde jinde
> 4. pokud nemám telefon, bere se to automaticky tak, že je balík nedoručitelný
> 5. PPL má povinnost pokud není adresát zastižen zanechat ve schránce vzkaz což neudělalo
> 6. pokud je nedobírkový balík nedoručitelný, tak balík nevrátí zpět odesilateli
>
> ML


Další informace o konferenci Hw-list