OT: ftp klient s rizenim stahovaci rychlosti

Martin matesmk1@seznam.cz
Středa Srpen 23 14:24:39 CEST 2006

jasny chapu, ja jsem zhyckan kolejnim 100Mbitem tak jsem si ten fakt vubec
neuvedomil. Ale mate pravdu, doma na pulmegabitu se mi to taktez hodi, i
kdyz tak download z ftp moc nepouzivam.

mk
----- Original Message -----
From: "Michal Grunt" <michal.grunt@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 23, 2006 10:00 AM
Subject: Re: OT: ftp klient s rizenim stahovaci rychlosti

> tak ja pouzivam FTPRush, je vcelku levny s neprebernym mnozstvim nastaveni
> kde se zcela urcite najde i omezeni traffiku, i kdyz me to prijde trochu
> divny :)

Pouzivam stary GetRight v3.2 (posledni verze bez reklam) cca 1.5MB.
Omezeni se hodi treba v pripade, ze sledujete stream a zbytek
konektivity nechcete aby zahalel. Nebo chcete, aby se vam rychleji
nacetla stranka pri stahovani vice souboru najednou atd. Ne kazdy ma
(zvlaste doma) dostatecne 'tvrdy zdroj pripojeni', kde se stahovani
souboru na rychlosti treba vubec neprojevi...