spinanie 5000V

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Středa Srpen 23 11:36:55 CEST 2006

Nejaky amper tam tece.Kocour Vam to urcite rychle spocita. Obvykle u
defibrilatoru je max energie 360 az 400J,napeti na kondenzatoru je az 5 kV,
je to vlastne vyboj z kondenzatoru tvarovany do vystupu indukcnosti tak, aby
ten vyboj mel sinovy tvar (v jedne polarite), maximum proudu je dosazeno tak
po 1 ms, trochu to závisi na odporu pacienta, ten muze byt i pod 25 ohmu,
elektrody se podmazavaji silne vodivym gelem, při "suchych" elektrodach muze
dojit k popaleni pacienta.Pro upresneni - hodnoty plati pro tzv. monofazicky
defibrilator.

Vladimir