Staly proud z autobaterie

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Srpen 23 10:30:14 CEST 2006


Patrne si dost vyhrajete s napajecim zdrojem, aby nemel vlastni spotrebu 
vyrazne vetsi nez procesor.

Zdenek

GT5 napsal(a):
> Vim ze to zalezi na okolnich podminkach, nicmene myslim ze jsem dost 
> specifikoval. Predpokladejme baterii v dobre kondici , predpokladejme 
> vetsi mrazy -16°C trvajici treba tyden. Predpokladejme ze s autem se 
> jede dal nez 30km / 1 cesta , tj. minimalne jednou za tech 10 dni.
> Zajimaji mne jen zkusenosti, protoze na zimu cekat nechci a nemuzu. A na 
> to abych delal hratky ve mrazaku s akku, tak to fakt ne.
> 
> Netusil jsem ze baterie ma pri -16°C kapacitu 10-15Ah. To je nejak 
> malo,ne? Dle zkusenosti bych rekl ze miva vic, tak tu polovinu (22-25Ah).
> Potom by me zajimalo kolik muze mit pri -28°C , tj. pri teto teplote se 
> mi podarilo auto take natocit.
> 
> Jaka to je norma, co rika odber 1mA ... ? (to mame 12mW)
> Prijde mi to moc malo. Kdyz si jen predstavim ze prodavane blbosti typu 
> "budik-voltmetr-teplomer" na palubku auta sezerou mnohokrat vic. Trvale 
> na nich sviti treba 2-3LED diody.
> Pocitam ze processor pobezi na minimalni frekvenci a bude pouzivat ruzne 
> power mody, takze spotreba by mohla byt i pod 0,5mA v provoznim stavu. 
> Ve standby by mohla byt i pod 0,1mA. Otazkou je jestli se mi podari 
> navrhnout obvody analogu aby se vesly do tak male spotreby.
> 
> LP.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 
> 
> 
> 
> 
> __________ Informace od NOD32 1.1720 (20060822) __________
> 
> Tato zprava byla proverena antivirovym systemem NOD32.
> http://www.nod32.cz
> 
> 
> 



Další informace o konferenci Hw-list