OT: ftp klient s rizenim stahovaci rychlosti

Martin matesmk1@seznam.cz
Středa Srpen 23 09:48:38 CEST 2006

tak ja pouzivam FTPRush, je vcelku levny s neprebernym mnozstvim nastaveni
kde se zcela urcite najde i omezeni traffiku, i kdyz me to prijde trochu
divny :)

----- Original Message -----
From: "Marek Sembol" <hwm.land@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 23, 2006 9:00 AM
Subject: Re: OT: ftp klient s rizenim stahovaci rychlosti

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=RNWE,RNWE:2005-34,RNWE:en&q=ftp+client+bandwitch
jich sbirku vyplivne, ale asi neni nad osobni zkusenost a referenci:)
Ja pouzivam FlashFXP (starsi verzi):
http://www.inicom.net/pages/en.ffxp-features.php
jde stahnout plne funkcni trial, po nejake dobe je stale funkcni, ale
pri startu ceka pul minuty. $25 se mi pripadne zda taky prijatelne. Ja
jsem plne spokojeny (i s tou starsi verzi). Prehledne, intuitivni,
funkcni.
Marek