spinanie 5000V

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Srpen 23 09:23:11 CEST 2006

presne, tranzistory alebo tyristory v serii. Kedze ide o jednorazove
deje tak tepelne namahanie nie je velmi dolezite, daju sa 2-3 IGBT do
serie a je vystarano.
Pred casom sme robili nahradu spinacieho ignitronu v ochrannom obvode
zdroja a dal sa tam valcek 4 seriovych "tabletkovych" tyristorov.
Funguje spolahlivo... Na spinanie 100kV ale stale pouzivame tyratrony :-)
b.