Staly proud z autobaterie

GT5 gt5@seznam.cz
Středa Srpen 23 09:22:43 CEST 2006

Vim ze to zalezi na okolnich podminkach, nicmene myslim ze jsem dost
specifikoval. Predpokladejme baterii v dobre kondici , predpokladejme
vetsi mrazy -16°C trvajici treba tyden. Predpokladejme ze s autem se
jede dal nez 30km / 1 cesta , tj. minimalne jednou za tech 10 dni.
Zajimaji mne jen zkusenosti, protoze na zimu cekat nechci a nemuzu. A na
to abych delal hratky ve mrazaku s akku, tak to fakt ne.

Netusil jsem ze baterie ma pri -16°C kapacitu 10-15Ah. To je nejak
malo,ne? Dle zkusenosti bych rekl ze miva vic, tak tu polovinu (22-25Ah).
Potom by me zajimalo kolik muze mit pri -28°C , tj. pri teto teplote se
mi podarilo auto take natocit.

Jaka to je norma, co rika odber 1mA ... ? (to mame 12mW)
Prijde mi to moc malo. Kdyz si jen predstavim ze prodavane blbosti typu
"budik-voltmetr-teplomer" na palubku auta sezerou mnohokrat vic. Trvale
na nich sviti treba 2-3LED diody.
Pocitam ze processor pobezi na minimalni frekvenci a bude pouzivat ruzne
power mody, takze spotreba by mohla byt i pod 0,5mA v provoznim stavu.
Ve standby by mohla byt i pod 0,1mA. Otazkou je jestli se mi podari
navrhnout obvody analogu aby se vesly do tak male spotreby.

LP.