Problem s lednici

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Středa Srpen 23 03:20:19 CEST 2006

Aha, tak asi bola pripchata ta kapilara. Na to som si nechal to 1%  :-). Ale
v tom pripade urcite rosila / namrzala bud ta kapilara alebo dehydrator
(filter) pred nou. Normalne to musi vsetko byt mierne teple. Ak zacne
chladit, je to znak poklesu tlaku miestnym priskrtenim. To ma byt az na
konci kapilary vo vyparniku.
Ale to ste nespominali. No nevadi, hlavne ze to pivo je ako zo 7. schodu
(podla filmovej klasiky).

        Milan  Mlynarčík

Protoze nebylo co zkazit, zkusil jsem "vycistit" jedine misto ktere je z
venku dostupne, a to tu tenkou trubicku co jde do vyparniku chladnicky a
ktera je v delce cca 1m natocena na vstupni trubicce komresoru a take
kondenzacni valecek ktery je pred ni.
Ohral jsem to opalovaci pistoli az med menila barvu, jeste ze je to letovane
na tvrdo :o)
Vysledek ?
Ladnice jede jako nova, vyparnik v chladnice namrza po cele vysce cca 50cm,
termostat vypina na stupen 4 asi pri 6C a pivo je jak kren :o)