cim naprogramovat 89LP4051

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Úterý Srpen 22 21:26:08 CEST 2006

Dobry vecer.
Prave jsem se vratil z dovolene a tak opet trochu opozdene reaguji.

Vladimír Anděl napsal(a):

>Už jsem na to koukal, vypada to hezky. Ale cim nazenu program do toho
>ATmega? Mam tady desticku na LPT na Ponyprog, teoreticky by to s tim melo
>jit.

Ja jsem take pouzil pro naprogramovani bootloaderu PonyProg  pres LPT
(asi jste si to na mych strankach
precetl), pouze to nebyl ten uplne nejprimitivnejsi bastl, ale muj
"programator" TSP-IC. Asi je to ale
celkem jedno.

>Kdyby se dal koupit
>naprogramovany procesor, tu desticku bych si uz k tomu dobastlil.

Pokud se Vam nebude chtit experimentovat, mohu Vam poslat Atmegu s
naprogramovanym
bootloaderem (nebo komplet FW biprogu) za nakupni cenu v GM plus postovne.
Pred casem uz jsem to delal: MCU stal tehdy 58,- Kc a posta 60,- Kc.
Anebo by se mozna nasla v okoli nejaka dobra duse s potrebnym vybavenim.

--
Lubos Ruckl