CommView

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Úterý Srpen 22 16:06:23 CEST 2006

Aha, no, mne se vcera nakonec nastesti podarilo sehnat CommView 5.xx i s
crackem :-)

ZN

----- Original Message -----
From: "Martin Persich" <persich@transcon.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 22, 2006 3:57 PM
Subject: Re: CommView

Ja jsem Ethereal byl nucen jednou pouzit pro diagnostiku a dokazovani chyby
firmware v jednom "profi" zarizeni. Po kratkem boji se mne ho povedlo
rozjet. Byl tam tusim nejaky problem s ulozenim konfigurace na ceskych Win
XP - chtelo to ukladat konfiguraci do adresare "C:\Documents ..\Application
data\ ...", který je v lokalizované verzi bohuzel take lokalizovany. Ale po
vytvoreni patricneho adresare to jelo. Obcas jeste pouzivam CommView, ale
mam jen verzi pro Win98.
Martin. persich@transcon.cz