Re: vypnutí PC

Delphin delphin@post.cz
Úterý Srpen 22 15:29:34 CEST 2006

> Nevíte o nějakém programu, který by mi každý den, v určenou dobu
>  vypnul PC s WinXP? Stáhnul jsem si několik Vypínačů, a Shutdown, ale
>  každý chce někde něco odkliknout, nebo pokaždé nastavit čas. Já
> potřebuju,
>  aby se to spustilo po zapnutí PC, a v určitou hodinu to povypínalo
>  všechny PC, které lidé zapomněli vypnout. Na noc nám vypínají
>  elektriku, a to těm Windowsům nedělá dobře :-(

Start - Ovládací panely - Naplánované úlohy - Přidat naplánovanou úlohu
spouští se     shutdown -s

A aby jste nemusel obihat vsechny PC, lze to i centralne z jednoho PC, staci
vytvorit bat soubor

shutdown -m \\PocA -s
shutdown -m \\PocB -s
shutdown -m \\PocC -s

Nebo nastavte v Možnosti napájení Režim spánku třeba po dvou hodinách.