Vypadla elektrika a TV

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Srpen 22 13:24:56 CEST 2006

Ta kočičí hlava je tam pořád nebo zrovna dávali reklamu na whiskas? A
jestli to má smysl tahat do servisu, to je otázka, jak stará je ta
televize? Je to jen 55cm úhlopříčka? Dneska se nová 72cm koupí už za
6000, 55-ka za 3-4 tisíce. Pak jsou tady ještě bazary a zastavárny. I
v tom servisu by měli poznat, kolik asi bude oprava stát, vždycky se
jde domluvit, aby nejdřív brnkli a řekli odhad ceny opravy.

P.K.