Re: Zkusenosti s PPL Bylo:Re: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Srpen 22 07:21:46 CEST 2006

Ja objednavam a posilam hodne ale vsechno pres ceskou postu a profi
balik a rozhodne si nemuzu stezovat. Vsechno prijde a nakonec
republiky druhy den navic muzu na internetu sledovat kde se ten balik
pohybuje . Neni problem ani se na poste domluvit ziskat mobil ridice
ktery ma muj balik a nejak se s nim privatne domluvit.

Zatimco PPL a jine sluzby sem jezdi tim stylem ze zastavi nekde na
znamem miste a vsem lidem co maji u nej balik vola aby si pro to
prijeli . To je hnusne jednani a to jsme 25 000 okresni mesto .

s pozdravem

snehulak