Re: Zkusenosti s PPL Bylo:Re: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Srpen 22 07:16:18 CEST 2006

> To je dobry joke tohle. PPL je vseobecne znamy jako nejvetsi
> likvidator zasilek ze vsech prepravnich sluzeb v CR. To priznavaji i
> ti, co PPL neustale pouzivaji, nikoliv jen ti, co po zkusenostech
> radeji pouzivaji jine prepravni sluzby.

Já si jen řikám, proč to neposlali normálně poštou? To je dražší nebo
co? V případě, že to pošta nedoručí, uloží to a nechá ve schránce
papírek (zatímco PPL tam musí znova jet).

Nedávno jsem posílal poměrně velkej balík a po rozhodování jestli to
pošlu DPD, PPL nebo ČP, zvítězila ČP, bylo to nejlevnější.

P.K.