Zkusenosti s PPL Bylo:Re: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Pondělí Srpen 21 16:28:12 CEST 2006


Dne pondělí 21 srpen 2006 16:12 J. Polivka napsal(a):
> Pred par dny jsem posilal merak asi za 12000. Zakaznik si pro to poslal
> PPL. Dostal jsem papir, jaky si vyjedu z tiskarny bez nejmensiho problemu.
> Na nem je sice
> cislo zakaznika (nic nerikajici), pocet baliku..., smer..., depo... a moje
> a zakaznikovo tel cislo.
> Potvrzeni o prevzeti od odesilatele nebo ridice nevyplneno.
> Problem je v tom, ze si to zakaznik vzal na sebe a on je tedy jako
> odesilatel, takze ja jsem nemel co vyplnovat a podepisovat. Docela mi
> naskocila husi kuze, ale se zakaznikem jsem komunikoval a po zjisteni
> spolecnych znamych jsem nemel jiz tolik strachu s prevodem penez (pulka
> pred dodanim a pulka po dodani).
> Dostal jsem sice PPL potvrzeni o prevzeti, ale nikde neni zminka o tom,
> jakou ma balik cenu atd.
> Jen 9.8. , Odesilatel  Polivka, Množstvi 1. Muj podpis a klikihak ridice =
> krasne vyvedena 2 jak z prvni tridy. Nic vic. Razitko = nic...
> Tak nevim.
> Pred casem tady pan Zahradnik popisoval problemy s PPL nekde v Usti n. L.
> V nemecku jsem se setkal s podobnym problemem.
> Prijel ridic a kdyz zjistil, ze nikdo neni doma, tak moji objednavku za 400
> (ted uz nevim jestli DM nebo EUR) nechal prede dvermi bez jakehokoliv
> predani. Navic to bylo ve dvou balicich a nechal tam jen jeden a druhy
> privezl az v pondeli. Zaplatpanbuh alespon za takovouto poctivost.
> Tak hezky den a naprosto uprimne dobre porizeni s PPL.
> J. Polivka
My pokud mame spornou reklamaci, tak ji posilame PPL, vicemene se jeste 
nestalo, aby to cestou neznicili, pripadne neztratili, takze reklamace 
dopadne dobre, neb to plati PPL :-)

S pozdravem
-- 
Petr "Zapik" Zapadlo


Ing. Petr Zapadlo
vedoucí oddělení systémové podpory
Melzer, spol. s r.o.
Dolní 71, 796 01 Prostějov
tel: 588 500134
mailto: zapadlo@melzer.cz
http://www.melzer.cz



Další informace o konferenci Hw-list