OT: Opel Zafira

Halen halen@seznam.cz
Pondělí Srpen 21 15:47:08 CEST 2006

Mam Astru Combi 12/99 2.0DTH a nemuzu tici jedine krive slovo. Zafira je
hodne podobna Astre. Je teda fakt ze tenhle motor 2.0DTH ma rozvodovy
retez a ne remen. Vule na napravach nevim, ale zarucene na nasich
silnicich odchazeji v predni naprave cepy nebo jak se to jmenuje...
Vymena nestoji moc.

Honza J