RE: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pondělí Srpen 21 15:44:50 CEST 2006

Zítra to zkusím, dneska mi to tam už nikdo nebere. Nicméně jsem již obdržel fotokopii předávacího protokolu z PPL kde vidím na čáře kde bych se měl údajně podepsat tiskacím písmem MARTIN LANDA. Zavolal jsem na depo PPL nadiktoval číslo balíku, našli řidiče co to měl rozvážet a prý mě nemohli sehnat na mobilu (jaké překvapení když mi ho zrovna vezli) a ve sluchátku jsem slyšel něco jako "...u sousedů..". To že mě nemohli zastihnout doma je nesmysl, protože pracuji doma na TW, zvonek i poštovní schránku mám čitelně nadepsanou. Nicméně mi to zítra prý doručí znovu.

Každopádně podle servisu na základě informací z PPL mi byl již telefon doručen a né, že mě nemohou zastihnout a telefon mi doručit.

Podle toho předávacího protokolu ten telefon zřejmě u někoho nechali a ten se snažil podepsat jako za mě, nebo nedoručitelné balíky za které odesílatel nevyžaduje dobírku si nechávají zaměstnanci PPL k dobru pokud je nebude někdo shánět.

ML