OT: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pondělí Srpen 21 14:34:12 CEST 2006


Zdravím ve spolek.
Já vím, není pátek, ale nevím si rady s následujícím problémem:
Dal jsem 27.7.2006 do záruční opravy svůj mobil Siemens SX1 a byl jsem ujištěn, že oprava by měla trvat asi 14dní. Dnes jsem zavolal do servisu jak to vypadá s mojí zakázkou a byl jsem ujištěn, že již byla vyřízena a 16.8. zaslána zpět na mojí adresu službou PPL. Když jsem je ujistil, že jsem nic neobdržel, tak mi sdělili že faxem zajistí od PPL nějaký předávací papír, naskenujou a předají mi e-mailem. Dál to prý není jejich věc a já se mám zřejmě na své náklady popotahovat s PPL o nápravu. Přeci nemůžou hodit na mě jejich neschopnost? Nebo jo? Jak to řešit? Já jim dal telefon k opravě, mám tu orazítkované a oběma stranami podepsané "Potvrzení o převzetí přístroje do opravy".

Martin Landa




Další informace o konferenci Hw-list