Re: OT: úklid - čtečky magnetických karet EF4552-23C

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pondělí Srpen 21 12:32:20 CEST 2006

Puvodni  zprava  "OT: úklid - čtečky magnetických karet EF4552-23C" od
"mcmlxxx (hw-list@list.hw.cz)" z 20. srpna 2006, 19:18:51,
msgid:1495808586.20060820191851@hantec.cz (406 bajtu):

m> Omlouvám  se  za  OT,  ale našel jsem při úklidu ve skříni asi 20ks
m> modulů  protahovacích čteček magnetických karet. Možná by se někomu
m> hodily.  Jsou  to  moduly na stůl,tovární výrobek, uvnitř je Magtec
m> čtecí  hlava  (celý  modul)  a  deska elektroniky. Zespod je štítek
m> Unisys  France,  Style  EF4552-23C.  Dovolil  jsem  si  připojit  2
m> obrázky.

m> Kdyby o ně měl někdo zájem, ozvěte se prosím privátně.

m> diky
m> b.

   Dobry den, ja bych o jeden, dva kousky zajem mel. Co byste za to
   chtel?

   A jaky to ma vlastne vystup?

--
S pozdravem,