notebook -rozdil v procesorech

Zapletal Martin zapletal@inoma.cz
Pondělí Srpen 21 12:14:41 CEST 2006

Podle toho tu píšou že je to vlastně naprd, pokud to aplikace nepodporuji. A
co víc, četl jsem že vzroste i příkon (logicky) tedy i spotřeba a s tím
klesne i výdrž baterek. Tak teď vážně nevím. Navíc má ten nootebok Win XP
Profi a ty také zvedají jeho cenu. V praci pouzivam XPHome a pokud pominu
nastaveni zabezpeceni tak jsem nikdy nic z Win Profi nepostrádal. Jak to
bude u Win Vista?
Těžká volba...