Programator PIC pres USB

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Neděle Srpen 20 15:40:51 CEST 2006

> A obracene to plati take? Hodne starym programatorem programovat nove
> brouky..

Ano, vzdyt jsem to napsal ;-). Zmineny Tait 'classic' programmer je
jeden z nejstarsich... Podivejte se na copyright na
http://www.ic-prog.com/cpp.gif. I s timto by mely jit programovat
nejnovejsi cipy (mozna s minoritnimi upravami). Priznam se ze osobne to
nemam vyzkousene, protoze jiz par let pouzivam komercni programatory,
ale principialne by v tom nemel byt problem.

Lukas Grepl