Procesor v TV

Neděle Srpen 20 10:20:56 CEST 2006

Hezký den,

    chtěla jsem se zeptat na toto: Mám TV Thomson 21MH15CL a zlobí mi u
ní zvuk. Respektive nejde vůbec. Pokud stisknu tlačítko VOL+ ať již na
ovladači nebo přímo na panelu TV, zobrazí se na obrazovce regulátor
hlasitosti jak je na nule. Ale nejde přidávat hlasitost. Prostě to
nereaguje. Po nějaké době zase obrázek regulátoru zmizí. Zkoušela jsem
kontrolovat tlačítka, ale ta jsou v pořádku. Nejsou zaseknutá.

    Napadá prosím někoho co by to mohlo být ? Je to někde v řídících
obvodech a nebo to může být něco jiného ? TV opravuju vlastně po druhé v
životě a poprvé to byl Colortron ještě na střední škole (a oprava se moc
nepovedla) Na chybu v obvodu VN jsem už přišla, ale tohle začalo zlobit
až teďka.

    Děkuju za rady :)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz