Cu folia

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Srpen 18 21:33:46 CEST 2006

(...len tipujem co by som vyskusal ci to dava rozumne vysledky a potom
overil experimentom)
povedal by som ze indukcnost vypocitas ako u normalnej klasickej cievky
(vzorcov su tony) a potom urobis korekciu na to ze v jednej vrstve tecie
len jeden prud, t.j. vysledok vydelis stvorcom pomeru zavitov medzi
tvojou cievkou (predpokladam ze jeden) a zodpovedajucim poctom v jednej
vrstve pocitanej cievky. Ale mozno je to uplna blbost ;-)