telefonni linky

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 17 10:33:26 CEST 2006

Zdravim.
Meli jsme tu prave technika CT na poruchu. Zjistil, ze privod do firmy
je OK a chystal se odejit, ze dalsi neni jeho vec. S krabickou Alcatel
na vstupu nechtel mit nic spolecneho. Az po kratsi debate uznal, ze to
je taky jejich. Snazil jsem se od nej neco pochytit, ale nebyl moc
komunikativni. Mohl by mi tedy nekdo jen letmo vysvetlit, co vsechno je
na takove ISDN a ADSL lince povesene a co to dela?

1. krabicka: spliter. 1 vstup, 2 vystupy.
2. krabicka: "NT-ycko". 1 vstup, 1 vystup.
3. krabicka: Fritz. 1 vstup, nekolik analogovych vystupu k telefonum. To
asi jedine je jasne.

Zdenek